STORNO PODMÍNKY REZERVACE UBYTOVÁNÍ V KEMPU V ZÁKUPECH

SCHVÁLENÉ RADOU MĚSTA ZÁKUPY DNE 29. 1. 2025 USNESENÍM Č. 401/2025/RM

Storno podmínky se vztahují na zrušení rezervace ubytovacích služeb učiněné mezi objednatelem ubytovacích služeb a ubytovatelem. Storno poplatek se počítá z celkové výše objednávky. Ubytovatel si vyhrazuje právo vystavit zálohovou fakturu, případně fakturu na celý pobyt. Záloha činí 50 % z celkové částky objednaného pobytu, nedohodnou-li se ubytovatel a objednavatel jinak.

V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění ubytovatele nevzniká ubytovateli povinnost vrátit objednateli zaplacenou cenu pobytu ani její poměrnou část.

Zrušení objednávky lze provést pouze písemně (e-mail, dopis).

V případě storna z důvodů neodvratitelných událostí (vážné onemocnění, hospitalizace, úmrtí v rodině, živelná pohroma) se storno poplatek neúčtuje. Výše uvedené skutečnosti je objednavatel povinen doložit písemným dokladem ubytovateli.